Post by rietistijewci on Feb 21, 2022 10:00:14 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dam ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dam IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder ubegrenset alle ▞▞▞
▞▞▞ Dam 2022 version ▞▞▞
God måte å lære trekk. Den har de forskjellige landsversjonene, og guiden er en praktisk måte å sjekke om du spiller smarte trekk mens du lærer
Det er alt for vanskelig. Jeg var på tredje nivå, og jeg kunne ikke komme forbi det! Jeg synes det burde være så vanskelig på tiende nivå! Vær så snill å fikse dette spillet!
Virkelig morsomt spill, bra for å tilbringe tid
Blir kjedelig... Ekstremt vanskelig å vinne på høyere nivåer, bedre spill der ute enn dette...
Det fungerer bra prøv det jeg bare elsker det jeg ga det en 5 🌟 fordi jeg har utmattet min 🌟
Jeg liker spillet, men jeg hater de obligatoriske reglene mye, det gjør at jeg taper hver gang og jeg kan ikke fortsette uten det, det er irriterende og juks 😒
Vil ikke tillate deg å bevege deg etter eget ønske, kontrollerer ALLE trekk som krever hopping, du har ikke lov til å flytte noe annet, veldig veldig dårlig spill på det vegne, jeg blir kvitt spillet med en gang.
Dama Lövhə ifr
Det er bra, men det kan ikke rotere. Derfor kan jeg ikke nyte spillet fordi skjermen min er ødelagt, men ellers er det et morsomt spill.
Det er et greit spill, men det tvinger deg til å hoppe over motstanderens brikke og ta den selv om du ikke vil fordi de vil ta din
Noen ganger vil jeg gå en bestemt vei, men det tvinger meg til å gå en vei der jeg umiddelbart er klar til å tape.
litt kult, men veldig irriterende fordi du ikke kan gå tilbake for å vinne motstanderen din, og også når du får en krone kan den ikke hoppe to eller flere skritt enn ett. suger mye
Det er et fint spill fordi det involverer hjernekraften din
Det er et fint spill, bedre enn før. versjonen absolutt, du må forstå hvor er jeg? CPU-moderne er laget av mennesker. Så du er menneskelig og brukte bare hjernen din til å lese trinnene dine ordentlig. Og en ting til, det er ikke for moro skyld, men for sunn hjerne. legg strategien på tankene dine, ikke på munnen eller ordene. Takk google play. Hyggelig, men ikke dårlig fordi jeg lærer noe fra en annen versjon. Lær av feilen din hvis du vil være en Alif !!!! Go go go.
Det er gøy. Jeg liker veldig godt alle de forskjellige typene fra forskjellige land. Det viser at reglene for brikke ikke er de samme rundt om i verden.
morsomt spill jeg er veldig bra og har ikke tapt ennå, men jeg hater dette vanvittige hoppet, det gir ingen mening i det hele tatt.
Dette er brikker og nei, ikke engang utviklerne leser dette, og hvis de gjør det ville det være å sende et svar det var en datamaskin for å si det
Vandrende, det er mat for hjernen.
Utfordringer med å tenke før du gjør noen få trekk
lastet ned dette for å prøve å slå en annen brikkesimulering på ekspertvanskelighetsgrad, men krever først å vinne mot de forrige nivåene. jeg har ikke så mye tid å kaste bort.
Automatisk draw suger. Jeg prøver å sette opp motstander og viser seg å være uavgjort
Spillet er ganske greit, men jeg har en klage på at du bør la spilleren gjøre sitt trekk uten å få beskjed om å spille det dreper moroa med spillet dudes😾😡😒😒👍
Det er partisk. Finner ikke knappen for å ikke gå videre. Vil ikke ha tvangshopp.
I dag er det ikke så bra. Du bør la spilleren bestemme om det er uavgjort eller ikke som det pleide å være.
Jeg vil gi den 5 stjerner, men jeg har bare ett problem. Når en brikke kan hoppe en annen, vil jeg gjerne ha en mulighet til å ikke hoppe den og ta den. For det har vært så mange kamper hvor jeg har kunnet vinne, hvis jeg ikke måtte hoppe en brikke til. Så det hadde vært fint å velge det
Bra spill og utfordrende når du når det avanserte nivået
Dette spillet er fantastisk, selv om jeg skulle ønske vi ikke gikk bare mot roboter, vennligst legg til menneske mot menneske i stedet for både mot menneske, fordi roboter vet alt og de vinner stort sett alltid, det er en dårlig pris for at folk raser, husk at folk raser.
Når vi allerede oppnår å være konge, er det meningen at vårt trekk skal bevege seg mer fritt på den rette linjen, ikke bare ett skritt foran. Dette er ikke som sjakkspill ok. Vennligst fiks det.
Spillet er morsomt, men hvis du kommer til avansert nivå og det innser at det kommer til å tape, kaller det spillet uavgjort, jeg måtte se en annonse for å fortsette etter at den hadde sagt game over/ draw.
หมากฮอส กระดาน vch
Når du spiller mot en datamaskin er det ingen rolle i menneskelige feil, pluss at den kan se hvert trekk 100 skritt foran. når du kommer til avansert nivå er det nesten umulig. litt meh. Og det kaller spillet uavgjort selv om du har gått opp. (som betyr at du vinner!)
Dette spillet er mer irriterende enn noe annet. Det tar datamaskinen mye tid å tenke og svare. Og spillet spiller ikke engang det det var ment for. Du gir ut mat og det spiller det motsatte. Tull.
Morsomt å spille og det faktum at du kan angre trekk gjør at du føler deg som en profesjonell når du til slutt vinner spillet + det er trygt for alle aldre. Mine barn elsker det og lærer en ting eller to om strategi og innrømmer noen seire for en eventuell seier. Lol.
Racing Fever: Moto Racing sdc
Det er et utfordrende spill hvert nivå blir vanskeligere og fint
i mine 10 år med dam har du aldri kunnet hoppe bakover, og det faktum at du ikke kan slå av denne funksjonen gjør spillet uspillbart
Hvorfor er nivåene så vanskelige at det er juks
Sønnen min pleide å elske dette spillet, men liker nå ikke at du plutselig introduserte fullskjermannonser i 5 sekunder hver gang han fullfører et nivå. Ingen liker når en app blir verre av grådighet fra utvikleren. Hvis vi låser opp gratismodus, hvordan kan vi stole på at du ikke betaler veggen andre funksjoner senere? Fullskjermannonser er den mest spamende måten å vise annonser på og får folk til å forlate i stedet for å betale deg for å låse opp versjonen uten annonser. Veldig dårlig trekk! Fjern fullskjermannonser!
Annonsene er så ekle, dansende jenter... spillet er bra, annonsene trenger ikke være frekke
Checkers بورڈ fatm
Checkers' bilde vises på telefonens skrivebord når appen kjører; annonser
Flott spill så langt. Flott grafikk og rask å laste fra sving til sving. Hard Level var litt enklere enn jeg forventet eller ferdighetene mine kan ha blitt bedre. Venter på å se hva Advanced Level har i vente! Lykke til spillere!
Fint spill, men det er ikke verdt 4 stjerner på grunn av annonser.
Spillet er flott, det eneste som ville gjort det perfekt og få meg til å rangere det 5/5 ville være hvis en online- og en tospillermodus ble lagt til
Fungerer ikke skikkelig. Brikkene beveger seg ikke som beskrevet. Stall stall press press bortkastet tid.
Veldig bra for første gang, bra for å se slik at du kan konsentrere deg, men i det harde nivået, når du vil gjøre et trekk du ikke vil drepe slik at du kan overleve, lar spillet deg ikke, en stjernen er på grunn av dette problemet som jeg håper det kan løses snart, den andre stjernen er fordi det er bra å konsentrere seg siden det er litt 3D ...
চেকারস বোর্ড afl
Vær åpen om hvordan du kommer til en beslutning om uavgjort resultat. Det er et spill som umiddelbart ble avgjort uavgjort uten at jeg en gang la merke til det som kunne være et problem, og likevel i andre spill med færre blokker, ville du gjenta det samme trekket, men det blir aldri ferdig.
TIL MANGE LEGG TIL OG LÅSER SKJERMENE TIL OGSÅ HJEM-KNAPPEN! OVERSKRIVT.
Det er en god representasjon av brikker, men på avansert vanskelighetsgrad kan du ikke vinne. AI vil slå deg 100 % hver gang.