Post by chancaweldiora on Mar 7, 2022 15:07:47 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Darkrise - Pixel Action RPG ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Darkrise - Pixel Action RPG IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod obegränsat med kristaller ▞▞▞
▞▞▞ Darkrise - Pixel Action RPG 2022 version ▞▞▞
Ett roligt spel, men hantverket och resurssystemet är en lil över komplicerad imo. Den nya uppdateringen var också ganska ur det blå utan en chans att anpassa sig. Tempot är också bra (den nya uppdateringen gör det svårare att lära sig fortfarande)
Åh Dev gör ett till samma spel som moonrise.. Det är så fvk Dev uppdaterar aldrig innehållet på det....
Roligt spel, men när jag teleporterar när nivå 10 låter det mig inte
Ett fenspel att spela. Men det är så fyllt med buggar
Spelet är väldigt unikt och roligt för sin genre. Det finns en liten språkbarriär för engelska men den är läsbar. Mitt enda stora problem är bristen på mångfald i karaktärer. Mage har återvunna färdigheter från NPC-fiender och utrustningen och passiven är tråkiga och repetitiva. Gör åtminstone de passiva färdigheter du kan förvärva olika per karaktär. Annat än det har det definitivt potential att bli BRA!
Detta spel är fortfarande i beta, vilket ger det en seriös potential i framtiden. Av de 5 timmar jag har hittills skulle min enda kritik vara att visa mig rustningen jag har på mig! Skulle göra karaktärsanpassningen mycket bättre. Om du gillar komplexa RPG är det här något för dig.
Behöver vara online..spelet är bra, men offline värdelöst.och tråkigt efter en tid
bra spel jag är på nivå 90 men nu fortsätter det att starta om efter varje nivå jag spelar
Jag älskar det här spelet men. Gör en handledning när du tittar på spelet. Jag förstår inte hur man utrustar ett föremål eller etc.
Det här spelet är inte ens en rip off av moonrise vilket faktiskt är ganska tråkigt. Till skillnad från de där baffonerna för hatare ska jag ge dig en anledning till att hata det här spelet. En anledning är brist på karaktärer. Två är att det är tråkigt. Jag slutade spela båda spel av tristess. Få spelet att få fler incitament. Få folk att ha mer anledning att spela ditt spel. Jag skulle förstå om du är trött på hatet men lägg åtminstone till något för att få spelarna att börja strömma in. Att lägga till fler uppdateringar kan vara en av sakerna 🤷.
Det var ett roligt spel fram till omdesignen. Level up-systemet är inte längre vettigt för mig och att bli av med en rustningsklass fick mig att använda rustningar som jag inte gillade. Att slipa är inget kul.
Inte så bra i mina förväntningar
Jag skulle ge detta en 5 stjärna men jag kan inte förstå funktionen (automatisk insamling). Jag har valt de jag har velat ha men det finns ingen bekräftelseknapp bara bakåtpilen.När jag väl trycker på det går den tillbaka till min lagring och ingenting förändras. Jag brukar behöva lägga in allt manuellt vilket är lite tråkigt. Jättebra spel oxå!
Efter att ha besegrat fienden kommer all dropputrustning att bli förtvivlad direkt. Det händer alltid när droppen är episk till kunglig droppe.
Detta är en side-scroller, inte ett pixel-dungeon-spel som namnet verkar antyda. Den här gamla grognard var besviken, kanske de unga kommer att gilla det
Mycket roligt spel gillar det, fortsätt med det fantastiska arbetet, jag är här innan spelet blir känt!
Lite tråkigt men väldesignat
Det är roligt, men repetitivt, bra att spendera några minuter medan du väntar på bussen eller på pendling
Uppdatera min recension, eftersom det fortfarande är ett bra spel, men jag känner efter lvl 47 ish, du måste bara ständigt farma för att få xp och saker som blir riktigt tråkiga ... behöver lite pvp eller team fängelsehålor eller boss fight eller något för att få mer lätt framsteg. Tyvärr är jag 52 och fortfarande allt jag kan göra bara att upprepa samma lvls/kartor men jag gav bara upp om en uppdatering kommer jag kommer att fortsätta.
Uppdragen fortsätter att försvinna, jag var att det här verkar hända hela tiden du behöver gå hela vägen tillbaka till stan och prata igen med NPC för att starta om ett uppdrag som du var 38/40 att slutföra
Så jag uppdaterar min recension efter den nya uppdateringen. Mage är roligast och det känns som klassen som lagts mer omsorg på. Jag gillade det ett tag eftersom det var avslappnat men med den nya "ombalanseringen" är allt muuuuuch mer grinigt och tråkigt. Massor av onödiga föremål lades till för att skapa grejer och allt som är värt din tid kostar juveler, vilket du i sin tur får ibland genom att titta på annonser och mycket långsamt genom att döda. Det var lite tråkigt innan och nu är det mycket värre. Inte spelet för mig.
Det här spelet är roligt, men jag avinstallerade det för när du faller dör du och är tillbaka i stan. Vilket är så dumt beslut av utvecklaren.
spelet stammar mycket... kan inte ens titta på annonser ordentligt eftersom spelet kan krascha om jag tittar på annonser
Kunde behöva lite mer spelarguidning
Ok actionplattformsspel
Fantastiskt, det enda problemet jag verkligen kan se är progressionsbegränsningar; det tar enormt lång tid att slipa redskap. Detta kan åtgärdas genom att tillåta växeluppgraderingar på samma sätt som ädelstenar. Till exempel bör 4 av samma artefakt med samma sällsynthet kunna skapas till en artefakt av samma typ på nästa sällsynthetsnivå. Jag har nyligen slipat full mytisk utrustning och gjort min personal till ett mytiskt unikt föremål utöver det, och under hela den tiden såg jag bara 1 mytisk artefakt släppa
Jag älskar verkligen det här spelet. Den är enkel, kvick och mycket välgjord för att vara i beta. Jag kan inte vänta på att ytterligare innehåll kommer ut. För närvarande är jag nivå 104 och har kommit tillbaka till det dagligen (vilket skiljer sig från alla andra mobilspel). Jag skulle rekommendera ett sätt att anpassa dina karaktärer skulle räcka långt, men jag är glad att du får mekaniken först. Fortsätt så kommer jag att se med stort intresse.
Ännu ett oändligt slipspel. Dålig gui, dålig kontroll. Ingen historia alls, bara ett väldigt dåligt spel som ingen borde spela.
Fantastiskt spel som redan är beroende av att spela det och beslutade att det var värt att betala för att ta bort annonser och få startpaketet. Det är ganska roligt och även om det finns mindre språköversättningsfel så skadar det inte njutningen av spelet, det har en väldigt klassisk rpg-känsla och jag tycker särskilt om att skapa ädelstenar för att förbättra min utrustning. Gameplay är också bra.
Sniper Shooting : 3D Gun Game اسپورٹس mvt
Mer innehåll pls
Balansering suger.Jag är lvl 72 men kan fortfarande dödas av lvl 50 mobs. Inte bara detta utan mobs på min nivå sköt mig alltid en gång även om min utrustning är helt förtrollad och uppgraderad med ädelstenar.
Ja, grattis, du dödade spelet. Mythic borttagen, karaktärer hårt nerfed. Att jaga PoE-liknande skilltree i onödan, som om post lvl140 inte var tillräckligt grinig, nu ger dessa 140 skicklighetspoäng ännu mindre kraft än tidigare. Och eftersom du tog bort myter, förstår jag inte varför jag faktiskt ens skulle spela spelet när de gamla föremålen jag har bara är bättre än något jag kan släppa nu.
Spelet är roligt men det plötsligt buggar! Jag spelar men plötsligt ute ur spelet och upprepar . Vad är fel ?! Vänligen fixa det!
Super kul! De har en härlig disharmoni med massor av trevliga människor!
Bristen på visuell progression gjorde att jag tappade intresset väldigt mycket snabbt.
tråkigt som fan
Gostei muito não.
Så det är slut på bridge of stagnation? Redigerad, senaste uppdateringen fick mig att känna... Många hantverk känns malplacerade och mina gamla ädelstenar kan inte uppgraderas... Må dåligt med denna uppgradering.
Rörelsen så klumpig, speciellt hoppa och tillbaka samtidigt och jag använder redan joystick en. Det finns inget föremål att returnera vart jag vill gå tillbaka till stan och fortsätta framstegen, vilket är svårt, särskilt när jag bara utforskar fängelsehålan för djupt och om jag bara kommer tillbaka till hemmet, kommer jag tillbaka från början igen. Kanske kan lägga till detta Lägg till flera radering Lägg till avslutsalternativ när du trycker tillbaka i stan Lägg till karta och utforskningsförlopp Lägg till bekräftelseknapp för att radera objekt och varning om hög sällsynthet
Det här är ett bra litet spel. Men.... med den senaste uppdateringen är det nästan omöjligt att köra en speedrun. Kastbladen ersattes av luftdissektion. En MYCKET långsammare attack. Bladkast var inte värdelöst. Och ädelstenspaketet brukade vara 50 000 kristaller. Nu är det 100k kristaller? Hade folk det för mycket? jag förstår inte. Jag njöt mycket mer förut. Nu är det tråkigare att ta sig igenom en nivå då jag jobbat hårt för att bli kraftfull. Jag känner mig straffad. Jag tappade också saker. Gasbelysning va...
Det måste också finnas en delad knapp för resurser
Åh nej, jag raderade av misstag min recension. Jag har inte läst ditt svar än. Attans. BTW, jag ger 1 stjärna eftersom jag vet att om jag ger 4-5 stjärnor kommer du inte att märka detta. (Mage är fortfarande OP btw).Hur som helst, mitt problem är varför jag skapade ett nytt spel istället för att göra det gamla spelet (moonrise) bättre, och det var redan besvarat. Sen kanske bara ge oss gamla spelare något, jag vet inte. Vad som helst kommer att uppskattas. Kommer att redigera stjärnan efter att du har svarat. 🤟
Darkrise - Pixel Action RPG Giochi di ruolo oqu
Det är ett bra spel i början, men när jag väl nådde slottshallen, slottsvattendisco etc... kan jag inte snabbt resa från stan. Jag måste spela om alla slottsnivåer alla för att få lite xp för att höja min nivå. Om det är en funktion, är det irriterande, om det är en bugg, snälla fixa det, om jag gör något fel, snälla kalla mig dum så ändrar jag betyget
Darkrise - Pixel Action RPG Rol ijro etiladigan akw
Jag har precis börjat spela det här, och tyvärr finns det inget ljud, och jag var tvungen att bevisa det genom att titta på en YouTube-video och ja, ni måste fixa ditt ljud
Ok, lite tjatig
Underbart spel. Lagerhantering och artikeluppgradering kan vara mycket bättre. T.ex. varför måste vi avutrusta ett föremål för att uppgradera det?