Post by ebcendownmansilk on Feb 15, 2022 5:56:24 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Shopping Mall Girl: Style Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Shopping Mall Girl: Style Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder ubegrænset mønter ▞▞▞
▞▞▞ Shopping Mall Girl: Style Game 2022 version ▞▞▞
Jeg bedømmer tjis spil meget, jeg elsker det, jeg gav alle 5 stjerner, fordi det er godt at pynte penge, og når du er færdig, ser du smuk ud
Dette spil er meget godt. Jeg elsker bare dette spil. Det viser os sansen for mode. Jeg spiller dette spil, når jeg virkelig har travlt, fordi når jeg har travlt, virker min hjerne ikke, men efter at have spillet dette spil, så arbejder min hjerne så hurtigt som en kanin. Det, jeg kan sige, er virkelig fantastisk. Tro ikke på dem, der siger, at det er et dårligt spil. Det er sådan et genialt spil. Jeg har ikke flere ord at sige om dette spil, men dette spil er ret fantastisk, jeg elsker bare dette spil.👍👍👍👍🖒🖒🖒🖒🖒👍👍👍👌🤘👍👍👍🤘👍👍🤘. Det er virkelig et godt spil.
Spillet er meget flot men😔mange butikker er lukket og jeg køber al kjolen så kommer der også udsalg men jeg kan ikke købe noget😔
Dette er et dårligt spil nogensinde, fordi det ikke kan låse spa op osv. Jeg spillede dette spil meget længe og spa osv. kan ikke låses op. Hvis du kiggede på dette, så lad være med at downloade dette spil.
Det er hyggeligt, men nogle butikker er lukket, det irriterer mig. Og der kan komme flere modekjoler... Håber du forstår det. Tak skal du have..
den er rigtig god, jeg kan lide den, men det eneste er, at der ikke er en pauseknap. Jeg er okay med resten, men hvis der var en pauseknap ville jeg måske have givet den fem
Det værste spil, jeg nogensinde har spillet. Der er intet at gøre i nogle genstande er låst. Black Friday shopping mani var god end dette
Dette spil er et meget godt og interessant spil. Og jeg kan meget godt lide det. Men dette. Spillet er af meget M.B. så jeg burde vente med at spille dette (indkøbscenter pige udklædning og stil spil), men jeg kan lide det.
Jeg elsker dette spil, det er meget forbløffende, men to ting, jeg ikke kunne lide i dette spil, første er, at i dette spil har mange tilføjelser, som jeg ikke kan lide, og den anden er i dette spil, mange butikker låser op. ved et tilfælde låser børn butikkerne op, dette er meget risikabelt. Gør venligst noget ved de problemer, så jeg gav tre stjerner til dette spil, ellers er det et fantastisk spil. Jeg beder dig venligst om at løse dette problem 🙏🙏🙏
Spillet er sjovt, men du skal se en tilføjelse til alt, hvad du ikke kan betale for, og det koster $10,00 at få den fulde version og butikker.
Godt spil og jeg ELSKER DET
Det var sjovt, og jeg nød at spille det, men jeg var nødt til at afinstallere det. Appen bliver ved med at gå ned eller fryse, og jeg var nødt til at blive ved med at åbne appen igen, det var meget irriterende. Ville ønske det ikke ville blive ved med at gå ned og fryse. Nu skal jeg finde en bedre app.
Denne app er virkelig dårlig, da nogle af butikkerne er lukkede og kan ikke åbne!!! Hvis de arbejder, vil denne app være meget interessant !!!! Denne app giver en værste oplevelse!!!😭😭😭😭😭😭😭😭
Jeg hadede det her, når vi går i butikken, der er 20 sekunder, og kæmper mod fejl
Dette spil er godt, men alle de bedste butikker er låst, og de bedste varer er også låst, så det er ikke så sjovt i dette spil.
Jeg kan godt lide det, jeg har også spillet det før, og før-karaktererne er gode, og nu blev det hængt, så jeg vil afinstallere det, og efter at jeg har installeret det, så hænger det også, så ryd det......... .
Jeg elskede det, men da jeg afsluttede det spil, blev det genstartet igen, jeg ved ikke, hvor problemet er i min Android eller i din app. hvis du ved noget om det, så svar mig venligst. TAK
Jeg elsker spillet, men problemet er, at der er to mange annoncer, det kan jeg ikke lide, og Somanx-kjoler er låst. Hvis der ikke er nogen annonce, vil det være sjovt, så jeg giver 2 stjerner, det er så dårligt😡😾🤪😬☹️🤮😤
Bedste spil jeg elsker det det eneste problem er begyndelsen, de giver os ikke penge nok til at købe noget, og hvis du vil have noget, skal du se en video eller få med andre mønter end det er det fint
Shopping Mall Girl: Style Game Nezahtjevne igre qmnh
spillet er godt, men det, der irriterer mig, er at hvert coco-spil kræver penge, og det vigtigste, der er frisure, er låst. løs venligst dette problem, ellers er spillet besttt
Shopping Mall Girl: Style Game Rekreacyjne zpdl
annoncer. Annoncer. Nogle annoncer. Flere annoncer. Annoncer. Flere annoncer. Andddddd..... annoncer, annoncer og annoncer. "Beskriv dette spil med ét ord." Mig: "ADS." Det lyder måske sjovt, men alle de milliarder af annoncer, der følger med dette spil, er SÅ SÅ SÅ SÅ SÅ SÅÅÅ irriterende. Jeg slettede det inden for 2 dage, og det ved jeg, at du også vil. Og en ting mere: Du vil se flere annoncer end det faktiske spil, når du downloader det. Annoncer.💀
Dette er et meget nyttigt spil, der skal være klar ved tv'et på tv, som jeg kan gøre for at besøge. For dig
Hej gud, det er forfærdeligt, og jeg vil prøve ikke at installere det igen. Og faktum er, at når vi ser det, så ser det godt ud, men så vil du have en masse problemer
Shopping Mall Girl: Style Game Nezahtjevne igre qmnh
Crafting and Building Nuotykių vkge
Dette spil er meget godt, men nogle ting er låst og nogle indeholder tilføjelse .....hvilket er for meget ulækkert......men generelt er dette spil meget godt ....det er derfor jeg kun gav 4 stjerner.. ..og undskyld det...
Dette spil er interessant, men der er så mange tilføjelser, og det bliver ikke lukket, og mange butikker er låst, så selv mange af os ønsker, at de låste butikker skal låses op. Det er derfor, jeg har givet tre stjerner
Jeg forvekslede dette spil som fantastisk og underholdende. Det er et godt spil, men spændende. Når vi ønsker at købe noget var varer meget dyrt. 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👏
Jeg elsker dette spil, men hver smuk klud er låst, og nogle butikker er også låst🙅🙅
Jeg er lige begyndt at spille....reklame er ulækkert. Og desuden ønsker penge til at få frisure. Den er virkelig ikke god. Ellers er det sjovt.
Jeg elsker det vil andbefale alle coco spil 5 stjerner
Dette er meget flot spil. Fordi det er et meget smukt spil, er pigen meget smuk 👩 efter makeup.
Shopping Mall Girl: Style Game Casual jmf
God og hyggeligt
Dette spil er super vanedannende, jeg elsker det så meget, at du burde få det bare, at nogle genstande er låst, og du skal købe dem. Men alt i alt er det et meget fedt spil
Det er et meget godt spil at spille, og det er meget godt for børn, børn, piger, drenge og også voksne, teenagere.
Dette er det bedste spil.... Og alle, hvis du står over for annoncer, så se venligst spillet... Det siger, at det er offline spil... Og tøjet, der er låst... Vi kan ikke åbne dem og ikke kun i dette spil, men i hvert spil er der noget låst, som du skal betale penge for....
Dette spil er meget kedeligt og meget dårligt, fordi der er mange tilføjelser i det, og jeg hader faktisk bare tilføjelser, og jeg vil gerne have, at de andre indkøbscentre skal være åbne, så dette var min feedback.
Jeg synes, den her er meget kedelig. Cocos alle spil er meget kedelige. Denne type spil spilles af børn. Her skulle man betale penge. børn kan ikke betale det. som du burde vide. prøv venligst ikke at bede dem om penge. hvis du beder om det, er det så grådigt.
Jeg kan meget godt lide spillet, men kan jeg ikke style håret for mig selv. Du skal virkelig også ordne de andre butikker!
Dette spil er rart, men deres brug af rigtige penge til smarte snit, sporty kjoler, jeg talte, giv dette spil fem stjerner, hvis der ikke er brug af rigtige penge, og de laver de samme spil som selv shoppingmani osv.
Det er det bedste modespil, fordi det giver dig mange muligheder for tøj, sko og hår. Dette er den bedste app, du nogensinde kan ønske dig, det er derfor, jeg gav den 5 stjerner. *anmeldelse af 7-årige*
Jeg har spillet det. Det har alt låst, hvis du vil have gratis mønter og låse op for alt, bare download happy mod fra google og download spillets hack-mod !!! køb ikke noget for rigtige penge
Jeg kan godt lide spillet 😊men de fleste af kjolerne er ulåste, så jeg har fået 2 stjerner
Jeg spiller dette spil Der er så mange ting, som vi ikke kan købe, så du kan opdatere dette spil. Dette spil er fantastisk, men..... Jeg vil vente på denne funktion
Det er et meget dårligt spil. Det bliver ved med at hænge. Jeg vil slette det, og halvdelen af spillet er låst op.