(Android/iOS) Selera Nusantara : Chef Restaurant Cooking Games juksekode glitch krystaller
Feb 15, 2022 6:21:24 GMT
Post by ebcendownmansilk on Feb 15, 2022 6:21:24 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Selera Nusantara : Chef Restaurant Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Selera Nusantara : Chef Restaurant Cooking Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode glitch krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Selera Nusantara : Chef Restaurant Cooking Games 2022 version ▞▞▞
svært dårlig
dette er et bra spill ... jeg er fra Malaysia ... nå kjenner jeg lokal mat i Indonesia, takk for dette
Fint spill jeg setter pris på
Jeg elsker matlaging, så dette er et perfekt spill for meg
elsker dette spillet. Asiatisk følelse
Vennligst denne hånden som er i veien vil du være så snill å fjerne den fra dette matlagingsspillet takk
Beste uformelle spillet noensinne
seperti middag dash
elsker det.takk.en av de beste ut.
Jeg liker dette spillet, så lett å spille og jeg blir ikke lett lei av dette spillet
Bosen. Monoton. Gitu² aja.
Dette spillet er veldig bra og morsomt
Bra spill, morsomme nivåer, fin grafikk.
Morsomt spill, men ikke helt nyt historien, hopp alltid over det fordi det hovedsakelig bare er et drama rotet av Renata, selv om illustrasjonen er ganske fin
det er avhengighetsskapende
Fin grafikk og enkel å håndtere. Fin historie også
Jeg likte historien, men gameplayet.
Jangan Jatuh .io Arkade zsk
veldig bra spill, jeg liker det
Flott historie, det er et spill du kan fullføre og ha på telefonen
elsker historien og spillet
fint dette spillet Jeg liker dette spillet
sangat bagus
for et virkelig morsomt og såååå søtt spill
Saya bermain sudah sampai di level 3. Ketika saya ingin simpan process bermain dengan menyambungkan ke facebook. Kenapa saya malah memulai dari nivå awal kembali. Saya pikir akan dilanjutkan nivå 3 ternyata mengulang ke nivå awal. Saya sangat kecewa. Terimakasih.
Vurder go-appen
Shamcy
Ha det gøy og godt å spille
Hvorfor kan ikke spillet komme inn og alltid logge ut? Vennligst fiks det snart..
fint og godt spill
okee banget nerasain jadi penjual
Jeg elsker dette spillet selera nusantara i Indonesia
form mat og fisk godt
Jeg kan bokstavelig talt ikke installere denne appen, den sitter alltid fast på 70 % og den er veldig irriterende. Vennligst fiks det ASAP!
Jeg tror kalau nak dw matlagingsspill, bedre dw spill matlaging indon je som dette fordi jeg tjener mer sammenlignet med vestlige matlagingsspill og oppgraderinger som er verdt med det du har tjent
Jeg kan ikke engang spille dette spillet. sitter fast ved hovedinnloggingen. spillet viste ingenting. vær så snill å fikse det. Jeg vil spille dette spillet etter å ha sett det på YouTube, men etter at jeg installerte det, kan jeg ikke spille spillet. så trist.
Jeg liker spillet .men dette spillet er vakkert ❤️ Jeg er så glad takk for selara Nusantara. spill fra Indonesia
Bra spill, men trenger mer polert som å legge til et 60 fps-alternativ og legge til lagre fremgang ved hjelp av Google Play fordi Facebook ble hacket og jeg er litt lat til å lage et nytt, så ja, bra spill og mye potensial.
Tempoet er så sakte, og vanskelighetsgraden må økes
veldig bra spill!!! jeg likte å spille dette
Noen ganger fungerer ikke doble mynter.
Selera Nusantara : Chef Restaurant Cooking Games არკადული lslm
Selera Nusantara : Chef Restaurant Cooking Games Pelihalli tafw
fin matlaging med god historie
Et veldig interessant og morsomt spill med noen små feil, men det er ikke så ille. Annonsene var utholdelige siden det tross alt er et gratis spill. Historien var interessant og spillingen var ikke så vanskelig, men det gir meg lyst til å fortsette å spille. Vil gjerne spille et annet spill som dette i fremtiden. Åh! Tusen takk for den nye oppdateringen. Gleder meg til å prøve sesong 2! Keren banget 🤩🤩🤩
Bagus. Makanan nusantara yg cocok dng indonesia
Sanjay og oppgave o amar kotay den første til å gjennomgå min vedlagte CV av meg som deler og flere personer enn å prøve å 4 til lenken nedenfor eller kopiere og lime inn og flere personer til 4 til 4
Virkelig morsomt å gå gjennom hvert matnivå!! Game yg menarik, keren!!!
elsker det, flott spill for å drepe tiden min.
Jeg liker dette spillet
Saya pecinta matlagingsspill dengan meny khas negara seperti ini dan idenya bagus banget bikin matlagingsspill dengan masakan indonesia, apalagi dengan ada storynya. Cuman menurut sier nivå di tiap warung terlalu kebanyakan, di nivå 6 atau 7 selalu udah jadi cepet bosan, apalagi dengan tingkat kesulitan gamenya yg mudah banget og utfordring ny yg kurang bervariasi. Kalo antara story og challenge game dikaitkan sepertinya akan tambah seru gamenya, seperti di game2 game house original story.